DAGENS MAT!

Har kommit hem från Johan-Pohan för en stund sen. Mycket trevlig kväll!!:)

Vi åt god mat och såg på film. :)

Ska gå o lägga mig nu, för att gå upp tidigt imorrn för o släppa in fastighetsskötaren.
Men föööörst!:D


Hemmagjord Juice och rostad smörgås med leverpastej. :) ( vi brukar variera, men vi fastnar oxå på saker vi tycker är gott:))

Blev ingen lunch idag, då frukosten blev sen.


Asså, detta är banne mig det godaste jag ätit på lääänge!!:D Så gott med lite variation från ens egna matvanor. :)

Såå Fredrik, här har du dagens. :) SKa se till att det kommer upp tidigare imorrn. :)

God naaaatt!!

Kommentarer
Postat av: Linn

OMG! Såg sjukt gott ut :) jag vill veta vad det var i :)



Vi borde köra nån tjejkväll hos dig igen :) Vi hade så sjuktkul sist ju!! Hihi

PUSSS

2010-09-08 @ 08:12:51
URL: http://linsys.blogg.se/
Postat av: PF!

Wow! Jag tänker på en god höstmiddag när jag hör och ser gryta!

2010-09-08 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0