VECKAN ÄR REDAN SLUT?!

Fredagsmyset är redan framme! Shit va veckan har gått snabbt!

Igår hade vi PralinBella och hennes matte o husse här på kvällen. Vi fikade och lekte. :) Hon är så mysig! Ska bli roligt att få ha henne på dagarna. :) Börjar på måndag iaf. Husse kommer då o hämtar mig här hemma kl (håll i er) 06 på morgonen!! *GAAAAH* haha... Kommer vara heeeeelt borta!! Dom vill att mina två första dagar ska vara hemma hos dom, så jag o Bella binder lite. :)

Ikväll kommer Leif hit, vilket är bra! Jag behöver hjääälp med matten!! =/
Sen blir det god middag:)

Vi ska idag hämta mammas paket:) Hoppas verkligen att det är bra!!:D
Vi ska även hämta Gaston idag. :) Ska ha myshelg:) hihi..

Nu ska jag äta frukost och sedan räkna lite.

Hepp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0