SVIIISCH

Helgen har bara sviiischat förbi!

Vi har haft Gaston hela helgen. Så igår drog vi en vända till Viksjö för lek och stoj med Beas hundar. Hanna är ju så kär i Gaston, så när vi var klara i hundgården så gick vi hem till dom. Hon skulle nämligen läsa saga för honom. :P Så söt!

När vi hade kommer hem från en middagsbjudning på kvällen, så packade vi en resväska med kläder. Skönt att få en del kläder ur vägen. Har lite kläder kvar som ska packas ner. Ska väl göra det under veckan.

Idag har jag vart med mamma, Bea och Hanna i Jakan en sväng. Vi fikade och köpte lite små grejer.
När jag kom hem så kollade jag på Private Practice, somnade nästan..

Runt 16 tiden så smsade Bellas matte och frågade om jag kunde vara hundvakt i några timmar. Jamen visst!

Så hon har vart här några timmar och OJ va vi har busat! :P
Hon är ju så sjuuukt mysig! hihi..
Lagom tills matte sa att dom var påväg tillbaka somnade hon som en knockad säl:P

Varken jag eller Jim orkade laga någon middag, så vi har faktiskt beställt mat från Pizza Online. :) Så om en liten stund borde det plinga på dörren. :)

Imorrn är det upp runt 05.... Bellas husse hämtar mig 05.50. Jippi! haha.. Fyyfaaan va trött jag kommer vara!!













Kommentarer
Postat av: Ida

Världens finaste!!

2010-10-04 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0