STRESS

Faan va dagarna går snabbt!! Om en vecka håller jag på o packa upp kartonger i mitt nya kök! Det betyder att om exakt en vecka har vi flyttat in i nya lägenheten!:) hihi..

Mitt prov kändes inte alls bra i fredags... Det var rent ut sagt pinsamt att lämna in det till min lärare!! =/ Men hoppas på att jag klarat det iaf! 12poäng var godkänt, så jag hoppas hoppas!!

Under helgen har jag vart hemma hos mamma. Jim har bytt däck och vi gjorde inte så mycket.. :)

Idag har jag Bella här hemma, vi ligger just nu i soffan och myser. :) Hon är så varm och gosig! hihi..
Jag har vart en sväng på AMS, har nu blivit inskriven i något som kallas "jobbgaranti för ungdomar". Så kommer att börja på nå jobbcoachning. Får vi se hur det blir! =/

Jag ska snart väcka busan här, ut o kissa dom alla och sedan packa lite. *stress*

Vad gör du en dag som denna?? Jobbar, pluggar, mellan jobb, sjuk?? :)

Kommentarer
Postat av: Dannielle

Sv - Det är bara den ena som är min, den stora gula men tack ändå. :)



Jadu, idag pillar jag bloggdesign åt en polare. Vad hittar du själv på?

2010-10-25 @ 16:43:18
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0