MEMORY LANE...

Shit asså!

Tänkte att jag skulle packa en kartong när Hanna hade åkt hem. Tömde tv-bänken, mycket tidningar och filmer. Hittade även min dagbok. Öppnade den och bläddrade lite.. Shit asså! Började skriva i den 2001!! Jag har bilder, brev, tankar och tårstänk på sidorna... Bläcket har suddats ut och jag ser, genom att bara bläddra lite snabbt hur jag mått.. Upp & ner, upp & ner... Hur vänner har svikit, hur pojkvänner har lämnat, hurjag har blivit kär, hur min mamma har ställt upp:)

Jag har nog inte skrivit dagbok sen tidigt 2007. Visst, bloggen. Men herreguuuud, inte ens hälften står ju med här. :P
Tror jag ska börja skriva igen. Fortsätta i den jag haft sedan 2001.

Var tvungen att stänga igen den för att jag ärligt talat började gråta... Töntigt kanske, men när jag läser det så dyker allt upp igen. Jag ser bilder svischa förbi innanför pannbenet...

När vi flyttat och jag har packat upp den kanske jag ska skriva något litet stycke här..

Snart kommer Jim och svärmor, måste fräsha upp mig lite;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Känner igen de dära. Har ej skrivit dagbok på flera år men hittade endel gammla från skoltiden o sen mitt anteckningsblock ja skrev i för 2 år sen när ja mådde som sämnst av panikångesten o de va hemskt o läsa mina tankar om mej själv o omgivningen.

2010-10-30 @ 00:01:02
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0