GANSKA SÅ TRÖTT JUST NU....

Dagarna bara flyger iväg!! Gör inte mycket annat än att plugga, äta, plugga, äta, packa och sova...

Det är nu 3veckor och 3 dagar kvar tills vi flyttar. Jisses!
Vi var idag och köpte silkespapper, wellpapp och en tavelkartong.
Vi har totalt packat 10 kartonger och 2 resväskor. Fan, känns inte ens att man har packat undan något...=/

På eftermiddagen-kvällen har vi haft Bella här. :) Hon röjde en stund och somnade sedan gott i Jims famn. :) Så söt!!
Sedan blev det fika med husse och matte. Mycket trevligt!! :)

Idag har min moster och hennes man bröllopsdag, 9 år. :) Så när Bea gick från jobbet så stod Sergio där utanför och väntade. :) Han hade alltså åkt från Spanien för att överaska henne! hihi.. Underbart!!

Jag ska nu gå o lägga mig, läsa en stund (tills ögonen börjar flimmra och jag är på väg att somna).
Läser, för andra gången, Harry Potter och Dödsrelikerna. Vill läsa den innan jag ser filmen som kommer i November.
Trots att jag läst den tidigare och jag vet vad som händer, så är den naaagelbitande spännande och jag vill knappt lägga ifrån mig boken. :P hihi..



Har du läst Harry Potter böckerna??

Nä hörrni, god natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: haha...jaja...jag ska plocka upp, det värsta är ju att kattskrället gräver ner skiten så först måste jag ju gräva upp den...behöver alltså både påse OCH spade :-)

2010-10-08 @ 11:37:19
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0