FRITID, VAD ÄR DET??

Helgen har som vanligt bara rusat förbi... Har spenderat den i matteboken, samt i flyttkartongerna..

Igår tog vi en paus och åkte för att beställa tapeter till vardagsrummet (min blåa som jag redan har här hemma. :), skulle även försöka hitta en till ena sovrumsväggen, men det finns för mycket! och den vi ville ha kostade 1800kr/rulle... Jaaa, va roligt! Noooooot...
resten av söndagskvällen satt jag med matten...

har suttit nu på morgonen oxå. Är klar med min inlämning och ska skicka in den.
Ska strax åka till sjukhuset, för o träffa min psyko. typ sista gången tror jag. Ska bli skönt! :)
Seeen hem igen och rååplugga!

Matteprovet är på fredag, jag hoppas verkligen att jag klarar det!! Jag kräääks på matte just nu!!=/

Nu ska jag sminka mig och sedan åka. :) Hoppas alla har en bra måndag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0