...

Tiden tickar på, som vanligt... Idag är Bella hemma, husse är sjuk. Så stängde av larmet tjugo i sex och sov vidare. Jim klocka ringde vid 07, då gick han upp o duschade. När kockan va halv nio klev jag upp, ont i magen... fortfarande.. :( Hade ont hela dagen igår! Nu känns det lite bättre iaf.

Jag har faktiskt inte gjort något alls idag. Kollat på några serier och plockat ihop lite grejer som ska ner i en kartong sen.

Igår va jag o Jim på ica och handlade. Köpte så lite grejer som möjligt, så man slipper o flytta massa matvaror oxå! :)

Har fortfarande inte fått nå svar på mitt matteprov. men har ju inte gått så många dagar. Åh, hoppas verkligen att jag klarat det!!!

Har inte så mycket o skriva, så ska väl packa istället. :P

Hepp på er;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Tack Steffi, klockan är Connys, min mans, klocka. Är nog någon slags reklamklocka den med, tycker den är rätt charmig :)

2010-10-26 @ 21:05:31
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0