CHOKLADFESTIVALEN

Idag har jag räknat, sen blev det att packa en kartong och en påbörjad oxå.
Vid 17 åkte vi till Kallhäll för att träffa en tjej och hennes hundar. Ska vara dagmatte till dom sen när vi flyttat. :)

Efter det åkte vi till färgaffären. Köpte en 10 liters hink med färg(till sovrummet). Kollade lite på tapeter oxå. Hittade en skiiit cool!


Från InTrade -Twilight. Cool va?? :D

Runt 18.30 var vi framme inne på Djurgårn, Nordiska Museet. Det  är chokladfestival där i helgen. Så vi tajmade in att åka dit nu på kvällen. :)
Och jääklar vad häftigt det var! Choklad överallt!! Gillar man choklad så är det ju underbart! Jag gillar det inte särskilt mycket. Men några föll mig i smaken. :) Tror vi handlade choklad, te och cupcakes för 500 spänn! Men då är det ju fin choklad oxå! :)






Sago konstverk


dessa fick man tyvärr inte smaka på. Meeeeen så goda de ser ut!!






En hatt från Alice i underlandet. :)








Jim vill ju ha en Porsche, tror ni detta duger??







The cupcakes (som förövrigt inte var särskilt goda.. alldeles för mycket för min smak)


Chokladfontän med vit och brund choklad. :) Tyvärr hade dom bara marsmallows och inga jordgubbar...




Detta är hur en kakao ser ut!:D Coolt va!!? Man fick smaka på en sån där plupp, den smakade inte kakao, utan typ melon. Den var len och saftig. :)




Te´t vi köpte. Provade kärleks och heta chokladdrömmar nu på kvällen. Kärlekste var riktigt gott!


våra sockriga cupcakes


lite olika chokladpraliner. :)


nogat kakor, nån marsipan grej och en typ mumsmums. :)

Var riktigt trevligt att göra något annorlunda och ensam med min pojkvän! :)


Nu ska jag gå o lägga mig.. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jädrans så mycket god choklad... inte bra för mig som försöker undvika sånt just nu... haha.



Ha en toppensöndag!

Susanne

2010-10-17 @ 09:05:29
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Svar: Så sant, jag håller mig till minst 70% choklad de gånger jag mumsar...

2010-10-17 @ 16:33:17
URL: http://kandy.se
Postat av: Mikkis

Åh herregud nu vart ja så chokladsugen att ja kan åka ner till Konsum o göra inbrott ju haha. Smarrigt värre!



Gillade tapeten me... Twilight... nice ;)

2010-10-17 @ 22:22:49
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0