STORM!

Snöoväder här hemma!! Blåser så in i h-vete och snön yr runt husknuten. Skrållan och Zorri har inget emot att vara ute o springa o leka i snön. Men Aslan, min plutt, han fryser och pälser burrar upp sig på honom! Jobbigt det där med o vara så liten.:( Så han får kissa av sig, sen stopparjag in honom innanför jackan min. :) Där myser han ihop sig medans vi andra fryser..

Hade lite svårt att somna igårkväll igen.. Våran säng är så stor och den är så kall när det bara är jag som ligger där..:( När jag sov hos mamma sov jag i en vanlig säng och då känns det inte lika ensamt... Men nu, här ligger jag i våran 180x210 säng och fryser...
Men somnade tillslut och hade en konstig med underbar dröm! Kändes lite konstigt när jag vaknade, det kändes så äkta på nå sätt.. Läskigt!

Sen vaknade jag av att min telefon ringde, då var det Jim!:D hihi.. Så sprang ut i vardagsrummet och hämtade datorn. :) Då hade han precis kollat klart på Dexter, jag spg det i förrgår. Så vi disskuterade vad som hänt och vad som kommer hända och hur spääääännande det var! hihi..
Sen prata vi om massa annat oxå. :) Och då, när jag skulle gå upp ja då gick han o la sig.... tidskillnader suger!=/

Jag kollade på Glee för en stund sen, när jag käka lunch. Shit va bra det var!!:D Älskade det! hihi..
Nu ska jag leta rätt på målarfärg och penslar. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0