"KORTA!"

Usch va svårt jag hade o somna igår.. Tror klockan närmade sig halv två innan jag lyckades somna....

Tittade på Twilight Eclipse igår. :) hihi.. Sen satt jag o sorterade ut bilder som jag vill framkalla till min fotovägg. Blev några stycken.

Hundarna sov så sött i soffan och när vi skulle ut sista vändan så snöa det! Så chica fick springa lite lös o leka. :P

Nu på morgonen fick hon ännu mera spatt, då det var massa snö på gräset! haha.. Såg så roligt ut. :)

Mamma berättade att det hade vart någolunda bra drag igår på båten och Arvingarna. Micke fick spela på Kims gitarr!!:D haha.. Åh, hade vart så roligt o se!!!:D

Idag blir det en lugn dag. Chica är lite stressad när hennes mamma inte är i närheten. Så håller jag mig lugn så håller hon sig lugn. :)

Ska käka frukost nu!


Hanna "kortar" när vi var i Värmland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0