ENSAMHETEN KOMMER KRYPANDES...

usch, slog mig nyss att jag kommer vara ensam i två veckor... :(

Jim åker till SF på lördag.. Nu när jag skulle skriva matlista så kom jag då på att jag ska äta själv varje dag.. Hatar att vara själv! Inge roligt! På dagarna är det skönt! Men inte på kvällen..:(

Så ringde min älskade mamma. :) hihi.. Kommer nog äta där hemma typ varje dag. Så slipper jag känna mig så ensam. är hemma på dagarna, packar upp lite och åker sedan dit. :)
Vad skulle jag göra utan henne??! hmm.. Älskar dig!!♥ :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag ÄLSKAR DIG <3

2010-11-11 @ 08:35:26
Postat av: Elin

Jag skulle kunna komma och hälsa på en helg :D

Saknar dig massor! och kull att se lägenheten :)

Puss syster<3

2010-11-12 @ 13:51:27
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0