DAG 4 - DET HÄR ÅT JAG IDAG

Asså, den som gjort den här listan är ju liiiite tråkig egentligen.. I vanliga fall på bloggar, så skriver man ju om vad man äter, vad man har p åsig osv osv...
Tyckte listan skulle bli lite mer av det som folk kanske inte skriver om... mat lixom, vafan! haha..
Meeen, here it goes..


Idag tisdag har jag inte ätit mycket alls egentligen.. Jag hatar o äta när jag är själv!

Frukost hoppade jag över, drack ett glas vatten
Till lunch vart det ost och skinkpaj med sallad och sodavatten
Middagen bestod av varma mackor i ugnen och sodavatten
Sen har jag ätit två lakritssillar och tuggat tuggummi.. :)



Ja, det var roligt va??! :D

Nu sova!! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0