WONDERFUL!

Gu alltså, helgen har varit helt underbaaar!!

Har varit med vänner precis heeela helgen!! Från 12 i fredags till 22igår. :) Mysigt!!
Fick hem Zorri i lördags oxå, men har fortfarande Laika kvar. Så fullt hus här hemma nu! Har bokat in "tvätt"tid för Laika på torsdag, så hon blir löp-doft-fri! Tango ville ju äta upp henne o lördags! haha..

Idag har jag spenderat all min tid åt att plugga, prov på torsdag inne i stan. Är så sjuuuukt nervös!!! Men hoppas på att det kommer gå bra. :)

Just nu håller jag på att tvätta, såååå tråkigt! Meeen ett måste! Börjar bli tomt i skåpet. :)

Nä, nu ska jag inte sitta vid datorn nå mer.. Suttit här hela dan så..

God kväll på er gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0