MIN UNDERBARA FAMILJ!

Helgen har vart fartfylld! Förutom idag, jag har legat i soffan heela dagen och kollat in serierna jag inte hunnit se i veckan. Så nu har jag sett Gossip, 90210, Glee, Greys, Vampire Diaries och Private Practice. :D haha.. Härliga timmar!! Meeen va jag inte gillar säsongsavslutningar.... :( Nu måste jag ju vänta lååångt in på hösten för nya avsnitt.. :(

I fredags hade vi jätte trevligt!! Jag suger på bowling, men det är roligt!;D haha.. Jag förlorade iaf inte;)
Maten var utsökt, men timmarna fram tills att dom började spela var långtråkiga.. Vi hade 3timmar att slå bort.. Så blev mycket skratt och lite kladdande.. :P
När de väl gick upp på scenen blev det drag! Micke stod längts fram och hejjade på grabbarna. :) Så otroligt roligt att se honom så glad!!:D Vi dansade massor hela kvällen och jag fick så ont i fötterna! Converse är verkligen platta!Vid halv två var jag hemma hos min karl igen och vi kollade på ett avsnitt av en serie, sen blev det sängen.. Somnade snabbt och drömde massa jobbiga drömmar..

Gårdagen bjöd på bus med Hanna hemma i viksjö. :) Gaston åkte hem och våra vovvar böev glada;D haha.. På kvällen var vi hemma hos Daniel och grillade. Så otroligt härligt väder igår!! Vi satt faktiskt ute och åt middag! :D:D Vi grillade entrecote, hade klyftor och sallad till det. Men köttet var så jäkla gott att vi nästan inte åt något alls av tillbehören! haha.. UNDERBAART!:D
När vi skulle åka hem stannade vi förbi Linn och Robin. Stanande inte alls länge, men så trevligt att ses!!:D
När vi kom hem så kollade vi på Modern Family och sedan blev det sängen...

Imorrn är det dax för plugg igen. Måste åka till Jakan och Komvux oxå för att söka kurser till hösten. Sedan klockan ett ska jag lämna in Skrållan och Zorri för bad. :) Då blir dom fina!:D hihi..

När, bjuder på lite bilder från helgen. :)


Bussen stod precis utanför bowlinghallen, så Micke blev lyrisk;) haha.. Här är han och Terese:)




Terese är glaaad!:D


Jag tvingade upp Micke att ställa sig bakom sin dröm:D haha.. Hans största önskan i livet tror jag att få ett keyboard!


Han hade fixat en mic av papper;D


Jag och Bea:)


jaaa...




Nu har kladdandet börjat....


..och fina blir dom!! haha..






Jag spelar Micke!:D








SNYGG!






Vi dansar lite;)








Terese är göaad för att vi har fått autografer på våra fan-card:D
Grannabrna tyvkte det var lite roligt att vi haft tråkigt... :P










Funderar på att framkalla stoooort till min bror!:D


hihi.. :)


Gullungen!♥






ZULLIII!!


Står och funderar på om hon ska hoppa mig på magen eller pussa på Alsan. :P (det blev hoppa på magen;) )






Medans vi lekte så försökte dom andra vila;)


Puss!








Denna bild har faktiskt Hanna tagit!:D


Laika och Hanna. Ser ni va söt hanna är!:D hihi..


Kolla vilken rolig applikation jag hittade i kameran!:D

Hoppas alla har haft en super skön helg!! :D



Kommentarer
Postat av: Mikkis

Fina bilder! Hihi vågar påstå att ni e heeeeelt ensamma om ett sånt idolkort xD

2010-05-17 @ 23:55:52
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0