UNDERBARA VÄNNER!!

Heeeeej, det va några dagar sen. Men har haft fullt upp!

Gjorde mitt prov i Biologin i torsdags. Tyckte det gick åt helvete, mailade läraren om när man kunde göra omprov när jag kom hem. haha.. Fick igår, runt 17 tiden, svar på mitt prov. Och jag hade klarat det!!!! :D Jag hade fått 50 poäng av 100. Och var då preciiiis på gränsen till ig. haha.. Så har iaf fått Godkänt i slutbetyg. Ville egentligen ha VG, men faaan. Såå jäkla skönt!!!
Började ju på Naturkunskaps kursen i måndags, men fick inte boken föräns i torsdags. Så upp tidigt som tusan i fredags, satte mig och läste för att lämna in första uppgiften. :) Ju mer jag läser, destå mer inser jag att denna uppgift har jag redan gjort!!:D Det va inlämning 4 i Biologin. Såååå sköööönt!!:D hahahaha.. Kommer nog bli mycket upprepning denna månad. Men gör inget;)

Igår på kvällen så hade vi massor av goa vänner här!! Vi va totalt 10 pers och vi grillade och hade verkligen sååå jäkla roligt!!! Det va så underbaaaaart att skratta så mycket! haha.. Fick nog i mig liiite för mycket att dricka, men va faan;) haha.. Så jag ber om ursäkt till mina vänner ifall jag betedde mig.. hmm.. full?!;D haha..
Linn- du är fantastisk!! Vart har du varit hela mitt liv?!??!
Kvällen igår va som sagt fantastiskt! Vi va barnsliga och perversa. :P haha.. Mycket trevligt!

Idag mår jag ganska så bra.. Men är snurrig och har lite lätt huvudvärk. SÅ idag blir det en dag i soffan med massor av serier!!:D Myyyysigt!! Ikväll ska jag få träffa min underbara PESSIN!!! Asså, denna helg kan ju inte bli bättre!!! Hon ska på Gaga ikväll, sen kommer hon mot Jakan igen, då drar vi till PG/MP och shejkar loss;) hahaha!

Imorrn ska vi hämta Gaston:D Sedan drar vi hem till viksjö och fikar med familjen. Bea fyllde år igår, så blir födelsedags fika!:D hihi..
Gaston ska vara hos oss till fredag, så ska bli mysigt!! :)

Nä, nu ska jag kolla på Greys. :)




Robin och Linn


Delphine- Pohans flicka. :)




Jean- aka Jan & Janne;D hahaa..


Jim och Nicolai


Fredrik och Pooohan!





Alla som känner Jim veeet att detta är ingen vanlig syn! hahaha..






Vi hade en ailien hos oss!






Lejph är lite sur för att han måste göra kaffe på det jobbiga sättet;)




PUSS!




Lite senap;)


Janne vill inte vara med på bild..


Som vanligt när man har folk över hamnar man vid Youtube;)


Robin hade en sån sjuuuuukt snygg tröja på sig!! GO 2005!!:D




Hihi, lilla Sophia tittade in och skålade;)


hahahahhaa, kvällens min!! :D Förlåt Linn, men var bara tvungen! hahaha..












nejtack, nite öl..


Meeen Breezer;) haha








Detta var efterrätten:D









Tack för en underbaaar kväll!!:D


Kommentarer
Postat av: F

Jag läser!! ;>

2010-05-08 @ 21:36:55
Postat av: Jean

So do I. Snygga bilder förresten! ;D



Dessutom, tack för en jättetrevlig kväll!

2010-05-09 @ 16:47:06
Postat av: Anonym

Jag mää!!! Fan vad S N Y G G jag är på varje bild!!!!!!!

2010-05-10 @ 06:44:02
Postat av: Linn

Okej, datorn = mongo.... skickade kommentar innan jag var klar!! VAR DAR DU VARIT HELA MITT LIV? <3

2010-05-10 @ 06:45:21
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0