TISDAG

Som jag skrev på FB imorse: Varför är det varannan dag på vädret för??? Kan folk sluta och döda spindlar på de soliga dagarna??! Suck...

Idag har jag vart hos gyn. Faan att det alltid är lika nervöst att göra undersökning, trots att det är ren rutinsak. Men hade fina äggstockar och livmoder. Alltid så skönt att höra!!
Bytte även p-piller, som ska hjälpa till att gå ner i vikt lite. Så hoppas nu att de fungerar. :)

När jag kom hem satte jag mig för att plugga. Är klar med sista kapitlet i Naturkunskapen, men har lite små grjejer kvar att göra. Imorgon börjar jag med matematik b och naturkunskap a. Blir tufft att läsa två kurser samtidigt! Meeen bara vänja sig!

Jim har haft tenta mellan 14-18, är såå nyfiken hur det gått! Han borde ringa näär som helst!! :D hihi..

Middag då... Suck... Fan va tråkigt det är med mat ibland.. Blir o kolla nätet!

Herrååå!

Kommentarer
Postat av: miichael hans almgren svärd

hej.stephanie stockmman svärd

jag kommer hälsar på imorgon

2010-05-26 @ 16:08:27
URL: http://faccbook.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0