PLUGGLÖRDAG

Idag är det inte vilken dag som helst.. Utan en sooolig och otroligt varm och skön PLUGG lördag!! Vafaaan! Kunde det inte ha regnat idag! hahaha.. Lovar att det kommer regna imorrn bara för att jag är ledig.. Suck! =/

Har iaf suttit ute på balkongen och pluggat. Har bränt ena axeln och lite av högra benet. Fiint!
Det skumma är att det vänstra benet har fräknarna dykt upp på. Men det högra, det vill inte få några prickar!! Vafaan! haha.. Ja, det kommer väl.
Tar ju mig hela sommaren att bli brun på benen, speciellt i sverige...
Jag o Jim pratade igår om att det ör synd att vi inte har råd eller tid att åka till Spanien iår.. Hade varit så jäkla skönt att få komma iväg en vekca och göra iiingenting!! sola och bada och gosa med Fly.:) hihi.. Meen, det blir det ju inget av... :(

Ikväll ska vi grilla hoppas jag. SKa övertala Jim;) haha.. Leif ska komma hit om nån timme och göra oss sällskap. :)
Fredrik har vart här hela dagen och sitter o pluggar med Jim. Tyvärr kunde han inte stanna på middag... Men kommer fler ggr. :)

Nä, nu ska jag äta upp mitt äpple som blir brunt här och kela med Skrållan. :)

Hoppas alla har en super lördagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0