FOTODAG

Gud vilken härlig dag!! Vaknade upp vid 8 och ville inte alls alls alls gå upp! Meen, var tvungen! SKulle åka till Jakan och Vuxenutbildningen. Sökte Matematik C till hösten. Sen gick jag till centrum i det härliga vädret. Köpte mig en sallad till lunch och åkte hem.
Det blev äta och kolla på säsongsavslutningen av Desperate, ojojoj!! :P SPännande!!

Mamma hämtade mig och hundarna halv ett och då körde hon oss till Skälby där jag skulle lämna in hundarna för bad. :) SJälv hade jag kameran med mig, så gick runt i parken och fotade. Älskar denna plats! Och den kommer alltid ha många minnen för mig!! Både vänskap och kärlek:) Förstår inte varför vi aldrig är där! Är så fint!!:D
Jag hade jeans, t-shirt och tjocktröja på mig. Var ju ganska snart tvungen att ta av mig tröjan! haha.. Shit va varmt!! Men så skönt! :) Har fått lite nya fräknar;)
Vid 15 va hundarna klara och vi gick hem. Nu doftar dom gått och är fluffiga!!:D hihi, så söta och duktiga!! Men så trötta dom är! Helt utslagna i soffan! :)

Bjuder på bilder från min dag:)






















Ser ni att det ser ut som ett par ben och en kropp?? :D






















Kommentarer
Postat av: Lejph

Eh, eftersom jag ändå gör fel, så kan jag ju kommentera på pianokillen här. SHIT va grym han är! Galet duktig liten skit...! :)

2010-05-17 @ 21:40:07
Postat av: Mikkis

Mycket fina bilder igen! Så söta vovvar har ni. Sen fuskigt att ni har mer grönt än va ja har här hemma, men de kommer.

2010-05-17 @ 23:57:16
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0