ALLMÄNT SKIT

Sitter just nu i soffan.. Har en mysig Gaston brevid mig. Han är en riktig klump:P hihi..
Har suttit i köket och pluggat hela dagen, men har lessnat nu.. Suck! Svårt allt detta alltså..
Fredrik är här oxå, så han o Jim sitter i köket o håller på fortfarande. Men tror dom är klara när som helst. Då ska vi nog gå en vända med hundarna o solen.
Så otroligt härligt väder idag!! *håller tummarna på att vi får lite sommar iaf*

Imorrn är det torsdag, dagarna går snabbt! Imorrn ska jag plugga hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Runt 15 kommer Ida och Tuffe hit. Då blir det promenad med doggsen och massa prat. :)
På kvällen blir det grillning hemma hos Sandi och Anders. Ska bli trevligt!:D

På fredag är det dax för bowling och Arvingarna! Dom spelar i bowling hallen här i Jakan. Ska bli riktigt roligt faktiskt!!:D Har fortfarande inte riktigt fattat att dom är i Jakan! haha.. Nä, så det ska bli roligt iaf! Vi är 6stycken som ska gå. Skulle ha haft Linn med mig oxå, men hon ä rinte hemma.. :(

Nä, nu ska jag nog ta o gosa lite och vila ögonen;)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0