VARDAGSROOOMSBORD

Känner mig väldigt trött och slö idag.. :( Hade ingen större lust att gå upp alls idag.
Åt iaf lite frukost, tog en vända med hundarna. Sen åkte jag o Jim in till Kungsholmen, vi skulle till en inredningsbutik på Hantverkargatan och kolla på ett bord. Dom hade inte så många, men alla va såå snygga!! Hittade iaf ett ovalt bord. Som vi har beställt i valnöt och vitt. :D Vi hoppas veeeerkligen att det blir snyggt! haha..

Såhär ser modellen ut ungefär.



Jag tog ett bad för en timme sen typ. När jag kliver ut ur karet så är det typ vatten på hela golvet.. Suck!! Så va bara o ställa sig o torka..
Ska strax gå till konsum o köpa bröd. Ikväll blir det varma mackor till middag. Orkar inget annat och så åt vi sen lunch.

Blir en tidig kväll ikväll känner jag.. Ställa klockan på halv 9 och gå upp o sätta sig o läsa. Skulle läsa idag, men va alldels för mycket störningar runt om kring. Så jag hoppas verkligen Jim ska vara i skolan nästa vecka!! :P

Nä, nu blir det påklädning för o gå ut. :)
Herrååå!

Kommentarer
Postat av: michael

så olika har kommit idag

2010-03-24 @ 19:37:40
Postat av: michael

så olika har kommit idag?

2010-03-24 @ 20:20:53
Postat av: michael

imorgon skicka sms om flim kommmit idag så olika

2010-03-24 @ 20:51:03
Postat av: Mamma

Ja Micke , filmen har kommit :o)

2010-03-25 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0