VÅR!

En vacker och varm lördag. :)
Riktigt mysigt! Vi har vart hos morfar idag, han fyller år imorrn, så vi har fikat.
Jag hade med mig kameran, men batteriet dog efter en stund.. Så typiskt!

Ikväll kommer Ida o Tuffe hit!:D Ska bli trevligt!! Har funderat lite på vad vi ska äta.. Men blir en ganska enkel variant.. Fläskfilé, frasig potatis och beasås och sallad. :)

Igår va ju jag, Jim, Leif och mamma i bowlinghallen och bowla, åt mat och såg på Betnér. Asså denna karl är heeelt otroligt bra!! Han är lite väl grov ibland, men faan asså. Jag har träningsvärk i kinderna idag! haha..
Tyvärr så har Jim kameran med bildera från igår med sig idag. Så bilder från igår kommer upp senare. :)

Här är bilder från idag!


Gullunge!!


Påskliljor


Tulpaner:)




Den sockriga tårtan=/ :P


Nyfiken flicka:P


Kakor


Hanna fick blåsa ut ljusen












Såå skönt att man slipper o ha vinter jackan på dagarna!:D

Nu ska jag faktiskt vila lite i soffan, är sjukt trött!

Är det någon som ska se Körslaget ikväll?? Jag är lite nyfiken! Men får se vad vi hittar på. :)

Kommentarer
Postat av: michael

hej

bara mvh. micke

2010-03-21 @ 14:05:01
Postat av: michael

imorgon så olika skicka sms på tisdag

2010-03-22 @ 06:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0