PICS

Shit va trött jag är!! Men vill inte gå o lägga mig. Leif är här och vi sitter o äter godis och spelar xbox. :)

Vi åt en makaronigratäng med kyckling till middag idag. Jim va såå skeptisk! haha.. Men han åt mest till slut:P Men den va riktigt god faktiskt! Inte särskilt nyttig me tanke på makaronerna, men men.. :P

Jag sitter o fixar med photoshop, men det går långsamt!
Kollade igenom bilderna från middan hos Linn i lördags. Faan, man ska inte ha systemkamera och sprit ihop! Alla är ju suddiga! haha.. :P

Men lägger upp några stycken som är någolunda. Gillar verkligen inte suddiga bilder, men faan..


Kvällens värdinna! :) ♥


Elin, Amalie och Maria. :)


Linns goda tårta som hon gjort alldeles själv!:D





Gillar ni Linns Strumpbyxor?;D


Och nu börjar kvällen bli suddig.. :P


Maria och Elin sjunger så vackert!;)


medans Amalie sitter fint.. :)


Plötsligt satt vi och åt mat.. Igen! haha..


Och hade massor va kuligheter!:)


Linns fina dukning.:)

Ja, det va några av dom bilder jag har.. Resten är bara suddiga.. Nästa gång blir det kompaktkameran!

Åh, måste visa min fina orkidé oxå!:)




Den är verkligen cool mot den turkosa väggen!:D  Me Love! Vill ta närmare bilder, men dom börjar vissna lite så dom är lite skrynkliga:P

Nä, nu ska jag ta en bubblis sen dra filten över benen. :)

Natti gott folk!!


Kommentarer
Postat av: *S*

Fina bilder!! :)

Blev lite sugen på att ha en tjejkväll jag me nu.. Får börja planera en efter påsk tror jag bestämt ler

2010-04-01 @ 12:10:34
URL: http://mittnyaosmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0