TULLAR

Jag o Jim har diskuterat att ta bort skåpet i vardagsrummet för att få lite mer yta. Känns så trångt. Det jobbiga med det? Jo, för att där i står dom 32 (har 35stycken totalt) stycken som är viktigast efter min familj! haha..

Mina Tullar!!

Känner att vi behöver mer plats i vardagrummet och att dom inte riktigt har en given plats. Så då får dom gå ner i ide ett tag. Tills det att vi hittat en plats där dom kommer få stå resten av mitt(och förhoppningsvis mina barns) liv:)

Alla mina nallar har en stor betydelse för mig! Minns nästan alla tillfällen jag fått en nalle på! :) Min första första nalle köpte jag till min första pojkvän, men vågade aldrig ge den till honom. :P haha.. Men min första egna riktiga nalle, han har hängt med i vått o torrt! Han har vart med mig nästan överallt! Fram tills jag träffade Jim, då vågade jag inte ha med mig min nalle jämt.. :P Men han mår bra hemma i hyllan;)

Jag kommer packa ner ungefär 32nallar, och massa andra Tulle grejer. Så som kort, muggar och prydnadsfigurer.
Kommer ha mina bästa nallar framme. Min första nalle (2000), en jag fått av Pessin i Alla Hjärtans Dag (2006) och min Alla Hjärtans Dag nalle från Jim (min första från honom, 2010).


Nästan alla Tullar:)


Ja, detta höll ju inte...


Love!


Min Pessin Tulle!♥


Min nötta vän!♥ Han är små nött överallt! :P


Den "stora" nallen framför den största är min första egna!:)


Sötis!:)




En liiiten Tulle.








En annan hjärtegull från Pessin!:)


Sötnooosen!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0