SNÖ?!?!!!!

Va det vår jag sa igår?? Måste ha drömt.. För det är ju fan fortfarande vinter ute!! suck... Igår kändes det som att det va en dag närmare sommaren, idag-annan dag jul! Jippi! =/ Grr!!

Ida va hos oss igår. :) Mycket trevligt! God mat åt vi och sedan en jätte skum film med Nicolas Cage, inte att rekomendera! "The bad lieutenant" hette den.
Vi hann iaf prata lite skit och mysa. :) Nästa gång får vi se till o sparka ut Jim oxå, så man kan prata ordentligt!:P haha..

Idag är jag hos min mor. Vi gör köttbullar! Hon gjorde mest, men jag ärinte så duktig:P Men sjuuuukt goda vart dom! :P hihi.. SKa frysa in dom sen och ha snabbt tillgängligt hemma.:) Sluta med färdig köpta frysta köttbullar. Bara skräp!

Nu ska jag röra om i köttfärssåsen! :)

Hoppas alla har en bra snö-dag! :P

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Är såååå less på snön o minusgrader, alltså!!!!! Jag som hade tagit fram vårjackan o stövletterna.. nu är det bara att hoppa i vinterkängorna igen. Bläää!!



Ville mest skicka en liten hälsning :)

Kram kram <3

2010-03-22 @ 17:30:47
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0