LOVE

Vilken underbar kväll det blev!!:)

Jag va inne i stan vid KTH vid sju tiden. Sen va det ju en jääävla promenad till Hard Rock därifrån... Gjorde inte alls ont i foten! haha.. Och kallt va det oxå. Jag hade strumpbyxor på mig, så va lagom röd;)
Vi fick ett mysigt litet bord och menyn. Shit va svååååårt o välja!
Jag tog iaf till slut en hamburgare (tråkigt jag vet, men gillar inte ribs) och Jim en stooor club sandwich!
Sedan blev det efterätt- brownie med glass och grädde. Mums! Men tusan va mätta vi blev!! haha..
Han fick oxå sin present, kan säga att han blev glaaaad!:D
Min present va att vi gick ut o åt, och det va heeeelt okej. :)

Hans present då, jo vi ska den 19mars gå o bowla, äta mat och se på Magnus Betnér!:D:D:D Kommer bli så jävla roligt!!! När han läste "bowla" så säger han - du vet att jag hatar o bowla va? hahaha Japp, jag vet! Men det kommer bli såå roligt!!:D
hihi..

Kvällen va iaf väldigt lyckad! Vi kom hem här vid tio tiden. Då kröp vi ner under filten i soffan och kollade på NCIS LA. Sen somnade vi gott i sängen.:)

Idag så ska jag in till stan och träffa min kära pappa och syster.:) Vi ska äta lunch och gå på bio! SKa bli mysigt!!
Blir nog Luftslottet som sprängdes. :)
Sen hänger syrran med hem hit och stannar till lördag. Så blir syster dagar här hemma nu!:)

Nu ska jag duscha, fixa mig och sedan mååååste jag städa lite här hemma!! haha..

Hoppas alla har en bra dag!!


Detta använde jag mig av.:) (köpte allt på bokhandeln)


Inuti kortet.


Färdigt:)


Våra bowling klot!:D hahaa..


Innanför andra "kortet"-Magnus Betnér!


Så här ser det ut på baksidan. (hur jag har fäst fast andra "kortet")

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0