LAST DAAAAY!

SIsta dagen, gott folk, sista dagen!! Shit, känns läskigt och främmande!!

Är 3½år sedan jag va "fri"!!

Ska snart dra mig till Gårn för min sista dag där. Hoppas på att den går fort!

Igår kväll kunde jag inte somna.. Så gick o la mig i soffan, kollade på New Moon och somnade sedan gott på kudden. :) Men känner mig liiiiiite trött idag! Så blir en lugn Torsdagsdag/kväll. :)

Vart är solen idag förresten?? :( Hoppas den kommer tillbaka till helgen!!
Imorrn väntar sjukgymnast (för foten), AMS och på eftermiddagen så ska jag, pappa och syster gå på båtmässan!:D Jag o pappa har gått på den tillsammans många gånger. Likadant med bil mässa och andra intressanta mässor. Är roligt o komma iväg o göra något tillsammans!!:D På kvällen hoppas jag att jag o Jim ska hem till Leif. Måste ringa honom sen! :)

Nä, nu måste jag sticka! Ha en super bra dag alla!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0