FÖRÄLSKAD!

Vackert vackert väder!!! :D Jag blir helt tokig!! Om jag vistas ute nån längre stund så kommer nog fräknarna!:D
Jag tror tusan att våren är påväg!! Det droppar från balkongerna och fåglarna kvittrar.♥ Hundarna är som tokiga ute i solen! hihi.. Dom ligger alla tre här i soffan o njuter.







Här är dom gullisarna!:P hihi..


Igår läste jag ut första Twilight boken. Det är den mest underbaraste bok jag läst! Jag älskar spänningen mellan Edward och Bella. Den trånande känslan som finns... Det pirrar som tusan i magen när dom kysser varandra i boken. Det är helt galet- att man kan reagera på detta sätt över en bok! haha..

Och filmen då? Jo men jag kan nog säga att jag är sååå glad att jag sett filmen innan jag läste boken! För det är mycket som är "fel" så att säga. Så jag är glad att jag sett filmen först! Boken är ett bra komplement till filmen;D hahaa.. Så nu har jag börjat på tvåan. Filmen såg jag i fredags. Och kommer helt klart vänta med att läsa tredje boken när jag sett tredje filmen. Varför? Jo fär då kan jag inte bli besviken på fimen!:D För jag älskar film! Jag älskar älskar älskar romantiska filmer!! :) Vill då inte läsa boken och bli så besviken som jag blev när jag såg sista Harry Potter filmen. Så väntar hellre... Även om det är 100dagar kvar till premiären. :P

Men till alla som är hopplösa romantiker-Läääääs böckerna!!!:D Jag försökte få Jim o läsa den. Men han vägrade! haha.. Tänkte att han kunde få lite tips;D hahaa..


Me Love!!♥

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Hihi verkligen kul att du gillar böckerna <3 Ska bli spännande dock o se om du klarar av att hålla dej från böckerna i väntan p filmerna eftersom de börjar filma Breaking dawn först i november (va de senaste ja hörde).

2010-03-09 @ 17:05:34
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Linn

vi <3 twilight

2010-03-09 @ 20:09:15
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0