FLOWERS

Idag har det vart ganska lugnt o skönt här hemma. :)

Jag har planterat min blomma och kollat igenom datum. Hundarna fick mat på förmiddagen idag och dom slukade i sig snabbt! Va bara det att Aslan åt lite av Skrållans mat.. haha.. Så han har sett ut som en köttbulle hela dagen!! haha.. Riktigt rund och hård om magen! Så bara hoppas att han bajsar en vända till innan sängdax! :P

Här kommer lite bilder på mina nya blommor:)


Den lilla murgrönan ner planterad.:)






Där får den stå och så ska vi se vad som händer.:) Där ser man oxå hur liten min orkidé är:D




Söt va?!:D




Här är den stora orkidén i vardagsrummet:) Blev bra!

Eller va tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0