3ÅR

Idag är det en strålande sol ute!! är otroligt skönt ute och jag önskar att det va varmt ute, så man kunde sitta ute på balkongen idag! Underbaaart! :)
Tror det är för att det är min o Jims 3år dag. :) hihi..

Shit asså, va åren går fort! Det är idag 3år sedan jag vaknade upp hemma hos honom och frågade chans på honom. 3år sedan vi åt frukost tillsammans första gången... Ja, listan kan bli oändlig! hihi..

Till kvällen kommer jag åka in till stan o möta upp honom. Vi skulle ha gått till TGIF, men kommer gå till Hard Rock istället. Närmare från skolan. Dom har ju någolunda samma mat. :)
Kommer bli mycket mysigt tycker jag!! :) hihi..

Jag älskar dig Jim!!♥

 

 

Nu ska jag äta en god frukost och sedan duscha o allt som ska fixas. :)

 

Hoppas alla får en super bra Onsdag!!

 


Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Åååååh!!! Hoppas ni hade en superduper härlig dag igår!!?? Kram kram på dig, gumman :)

2010-03-04 @ 20:09:08
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0