SVEAS DAG BLEV FIN!

Vilken tur vi fick med vädret idag!!:D Det ös regnade här hemma strax innan vi skulle åka, men när vi dyke rupp i Rotebro så skiner solen och där har det inte ens regnat:D

Det var iaf mycket mysigt!! Vi fick muffins och jag tog massor av kort. Men m'rkte nu nä rjag kom hem att jag inte tagit något på Svea! haha.. Men var så många andra som höll i henne hela tiden och man vill ju inte ha massa andra människor med i bild då. Så när vi träffar dom nästa gång blir det massa babypics;)

Men bjuder på några från dagen. :)


Värdparet


"cermonin" :) Man blev lite våt i ögat!


Bro&Sis:)


Socker på socker muffins;)


Urgullig body som det står Djurgården på!:D

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: nej jag förstår hur du menar. min svärmor har tre katter i en lägenhet, men de trivs med de. folk som bor i lägenhet måste med få ha djur. men jag tkr att katter ska vara ute.



stugan ligger i blekinge :)



gör du annars?

kram

2010-06-21 @ 11:33:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0