STRESS!

Gud, har inte tid att sitta och slappa framför datorn alls egentligen. Men var tvungen att ta en paus!
Vet att det är flera dagar sen jag skrev något, men har verkligen inte tid!

Kommer vara tuffa 3veckor här framöver! Bara stå ut!

EFtersom vi var borta två dagar (ons-tors) så har jag redan haft min helg. Så det har vart plugga både lördag och söndag. Inge kul alls!

Jim börjar jobba imorrn, ska bli spännande! :D Hoppas han tycker det är roligt!:)
Jag kommer se till att gå upp med honom på mornarna för att få så mycket tid som möjligt till pluggandet. Måste läsa klart NkA boken, plugga inför NkB provet(som är på torsdag) och sedan börjar den hemska matte B måndag 21juni.  Usch...

Nä, nu ska jag läsa! Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0