MY SUNNY DAY! :)

Idag har jag pluggat, badat benen med Hanna (som badade hela kroppen), ätit lite mat och fotat lite.

Jim och jag har suttit på Skype och han har hjälpt mig massor!:) Så skönt!

Fick mitt betyg idag i NkA-det blev ett VG:D och även mitt betyg på inlämningen i matten-blev ett VG där med;)

Vädret är underbaaaart fint här idag! Solen har skinit nästan hela dagen och just nu sitter jag ute på verandan och njuter av solen strålar. :) Vi ska grilla kött och det ska bli gott!
Morfar kom hit idag så han sitter och njuter av en whishey och tittar ut över vattnet:) Jag har varit här en dag och jag vill inte att det ska bli söndag! Vill inte hem!
Tycker min karl kan komma hit och så stannar vi här;) hihi..

Bjuder på några bilder.:)

eller inte... Gick alldeles för långsamt!! Så kanske senare. :)

Hoppas alla mår bra och njuter av solen!!:D

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Visst är det uuuunderbart väder ute!! Själv tog jag årets första dopp idag.. så varmt o härligt :)



Kan inte sova.. så klickade mig in på din sida för att kolla lite ler Kram på dig! Ha en bra vecka..

2010-06-28 @ 23:44:41
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0