!!VIVA ESPAÑA!!

Helt galen vilken värme det har varit idag!! Har inte velat annat än att åka o bada!!
Men har istället suttit ute på balkongen och njutit av vindarna som svalkat min kropp! Skrållan har legat på rygg på golvet och njutit. :) hihi..
Jag har, när jag satt på balkongen, läst "när jag hör ditt hjärta" och i love! Man blir ju toookig! haha..

Annars har jag inte gjort mycket idag.. Är väl lite bakis kanske.. Men bara lite! Spydde nog upp det mesta inatt! haha.. *piinsamt!!*
Jag va med mamma och köpte en fläkt på Bauhaus, så den står nu här i vardagsrummet och blser på oss. Men satan va varmt vi har här inne!! Man vill inte vara inne!!

Jag har fotbollen på, hoppas hoppas hoppas på att Spanien vinner!!!! HEJJA HEJJA!!!:D hihi...  Fatta va, vilken ära för dem!!:D

 

Sen vill jag se Shakira när allt är över!!:D hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0