STRESS

Torsdag.. Jisses, inge roligt att dagarna går så snabbt!! Igår satt jag mest i telefonen.. teckande försäkring för Milo, ringde runt och letade pensionat utan framgång.. Men efter ca 10 samtal hittade jag en jätte trevlig kvinna som kunde hjälpa oss. :)
Framåt kvällen drog jag o Milo för att möta Jim vid tåget. Vi var tvugna att åka kommunalt till Spånga för att gå ill veterinären och leta rätt på hans chip för att få chipnr.
Så idag ska jag ringa Agria och lämna det.

Om en stund kommer Milos "gammatte" och hälsar på. :) Ska bli trevligt! Ska bli spännande och se om han känner igen henne och blir glad. :)
SKa få vacc kortet av henne oxå. Kan ju vara bra att ha;)

Ikväll kommer nog Sandra hit en sväng. Blir lite träning! Måste även ta oss till pensionatet och hälsa på.

Usch va jag hatar att vara utan bil!! Faan asså! Allt blir så jäkla stressigt och jobbigt... Suck!

Imorgon har jag mitt matte prov. Ser inte fram emot det=/
Sen blir det att stressa hem för att åka o lämna Milo och sedan drar jag o Jim till Norrköping över helgen!!
Vi ska på Valltävlingar i Skärblacka! Ska bli skiiiit kul!!:D Vi ska bo hemma hos Jims syster och hennes man, eller rättare sagt på deras landställe. :) Ska bli rikitgt trevligt!! Gillar dom starkt!
Hela Jims familj är underbar! hihi..
Det bästa med resan är bilen vi hyrt. :) En Porsche!!!!:D:D:D:D hihi.. Ska bli så kul!! Jim är skit glad! hihi..




Detta är inte den vi ska åka. Men hittar inte den rätta.:)

Nu ska jag plocka bort frukosten och träna i 15minuter med Milo. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0