OJ!

Fredag idag. Asså dagarna och veckorna bara rullar förbi!! Inte roligt alls!!

Natten har varit sval och skön- i vårat sovrum. Milo har legat på rygg i sängen mellan mina o Jims ben. Aslan har hållt sig ovanligt lugn. Det var skönt!!
Trots att Skrållan löper och Milo älskar henne mer än nåååågot annat så sov han faktiskt hela natten! Det var himmla skönt. :)

Idag ska jag plugga matte, som vanligt.. Det går inte så jätte jätte bra. Kommer inte riktigt framåt så fort som jag önskar. Om en vecka är provet och jag är skraj! =/

Imorrn ska vi fira min bror som fyller 20 på söndag. :) Vi kommer att vara ute på verandan hemma hos mamma. Faaan va varmt det kommer att vara!! haha.. Men ska bli trevligt!
Min älskade Pessin är ju här hemma i stockholm, så hon la famila ska komma!:D

Jim ska ut till Leifs föräldrar och mecka bil. Men det är bra, för vi kan inte ha med Milo upp till mamma med alla männiksor och hundar;) haha.

Nä, nu måste jag komma igång! Klockan blev så mycket!

Ha en super daaag!:D

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Va komiskt de lät haha

2010-07-17 @ 01:13:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0