MYSDAG!

Igår va en underbar dag! :) Min älskade fyllde 30 år och vi hade en fantastiskt lunch, middag och myskväll. :)

För några veckor sedan beställde jag en klocka till honom. Den är så fin! Jag älskar den! Men va så orolig för att den inte skulle passa honom riktigt... Men igår, när han öppnade sitt paket och såg klockan tappade han nästan andan!!:D Han älskade den!! hihi.. Jag blev så glad och lättad!! :D hihi..


Hihi, Jims fina klocka!





Smält choklad, jordgubbar och hallon. Men vi var så mätta att vi kanppt åt nånting!:P


Jag älskar dig pelefant mycket, Din Liten

Personligt och kärleksfullt:)

Nu ska jag sätta mig o plugga matte...=/ Men har något att se fram emot idag! Det är nämligen Eclipse time ikväll!!:D Ska bli så roligt och spännande!!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh, riktigt schysst klocka! :))



Hur många blir vi på lördag?? nyfiken här juu :D Vi ses om nån dag.. !!!!!



Puss o kram <3

2010-07-08 @ 21:26:20
Postat av: *Sandi*

Hihi.. glömde bort att skriva att det var JAG som skrev haha!! Kram igen ;))

2010-07-08 @ 21:27:17
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0