MYS PÅ BALKONGEN MED EDWARD;)

om det ändå var så;) haha..
Har läst ut "ljudet av ditt hjärta" nu på kvällen. Har suttit ute på balkongen och myst.:)

Den var bra! Men tycker det är jobbigt att hon älskar de båda... uscha!!
Men jag älskar stunderna med bara Bella och Edward! Ryser till då och då när jag läser. :) hihi..

Ska nog gå o se filmen igen på bio! Sen måste jag ju fan vänta i över ett år innan jag kan läsa den sista boken!! HUR SKA DET GÅ?!?! haha..


Fan va snygg han är;) hihi..




Hade det ganska så mysigt! :D


Nu ska jag gå o sova!! Natti!!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

förstår ej att du kan vänta så länge me o läsa böckerna, ja har läst mina flera ggr om ja e beroende! Mår dåligt om ja ej får Edward dos xD

2010-07-17 @ 01:11:06
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0