MILO

Igår runt 22.30 kom Jim och Milo hem från Leifs föräldrar, där dom har meckat bil hela helgen. Jag möttes av 3 skitiga karlar i porten! haha..

Milo hade haft en super helg med Jim och Leif. Han har pussats med får och lekt med boll mellan varven. :) Han har även hjälpt till att mecka med bilen, såg det ut som! haha.. Han va så skitig!!

Medans Jim duschade på kvällen så slocknade Milo som en gris på badrumsgolvet! När det sedan var dax att gå på sista kiss-vändan ville han knappt gå ut:P När vi kom in så somnade han gott i sängen mellan oss. :)

Imorse blev det bad i badkaret. Och jag skojjar inte om jag säger att vattnet var svart! haha.. Löddret var svart, allt var svart!! Meen så han njöt!!:D Så duktig så!!

Just nu ligger han på golvet vid mina fötter och snarkar. Han ligger med magen uppåt och bröstkorgen och huvudetligger mot mattan. Ja, fråga inte hur han får till den ställningen! haha..


Utslagen hund! haha.. Han har här sovit i 40minuter UTAN att ha rört en fena. Och då har jag och Jim pratat, gått över honom och näst in till klivit på honom. haha.. Trygg hund? Lite va;)


Såhär ser meckar tår ut;)


Såhär glad är jag när jag har fått bada!:D


zorri var lite avis som fick vara kvar inne:P


gnussa i gräset är underbaart!


Mys:) hihi..

Snabb update för idag. :) Nu ska jag räkna och sedan ska vi gå till mammas jobb och låna bilen för att åka en sväng till Gaston:D Tror dom kommer gilla varandra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0