KALLT-HÖST??

Satan, det är fan kallt idag! Blåsigt och mulet.. Är sommaren slut nu??

Igårkväll var jag hemma hos mamma. Vi käkade god middag och sedan åkte vi o hyrde film. Blev Shutter Island. Jag har sett den, men utan text. Så tänlte att jag kan se den igen, med svensk text;)
Hyrde även en komedi, kommer inte ihåg va den hette. Men guuuuud så dålig den var!!! USCH!!
Vi hade iaf en mysig kväll och jag var hemm runt 12. Hoppade då i säng och försökte somna. Meen va svårt jag har o somna när jag är själv! Kallt och tomt i sängen..:( Och jag måste ju vänta tills imorrn kväll tills min älskling är hemma igen! :(

Just nu sitter jag i soffan, under filten för balkong dörren är öppen. Men så härligt med den friska luften! Trots att det är kallt.. :P Jag kollar på Animal Planet, som alltid här hemma;) Är inte ofta vi har på någon annan kanal faktiskt.

Dagen bli lugn idag, men till kvällen har jag bjudit hem mig själv på middag hemma hos moster och mormor. :) Har lovat att hanna ska få hoppa på mig mage o studsa ner i sängen:P haha.. Hoppas bara ryggen klarar det!
Vi ska äta laxlasagne... Vet inte hur det smakar, men det märker vi! Får göra en stoooor sallad:P

Nu ska jag fortsätta kolla på söta lejon ungar. :) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0