HOPPSAN!

Haha, vilken dag det blev!

Jim berättar imorse att han haft en konstig dröm. Han fyllde år, hans mamma hade rasta flätor och dom var på resturang och åt. Av personalen, som känner hans mamma, får han en hundvalp i present..
Gulligt sa jag! Men vi ska inte ha någon hund just nu, även om detta är det bästaste tillfället då jag pluggar hemifrån..

Runt 11 tiden får jag ett sms av Sandra. Där hon skriver att hennes bros vän har en amstaff/pitbull som behöver ett jourhem, snabbt! Om vi vet någon som har erfarenhet och vill ha en amstaff skulle höra av sig.

Jag skickar sms till Jim som typ tappar hakan. Svarar mig och skriver att "det är meningen att vi ska rädda hunden! Det är meningen!"
Så jag ringer Sandra, frågar vad det är som hänt och vad det är för typ av hund. Han va mycket snäll, 10 månader och lite osäker.
Hon ringer till sin brors flickvän, som messar mig, som sedan ger mitt nummer till Polisen. Polisen ringer mig, frågar mig lite saker. Sedan är det klart. haha..

Vi va med hund!
Runt 17.30 hämtar vi upp Jennie som ska med till Hundstallet. Kommer dit, pratar lite med personalen om Milo och sedan kommer han ut. Denna vackra söta pojke!! hihi.. :D Han var jätteglad att se Jennie, som är hans andra matte typ. Kom och luktade lite på oss och fick sig en frolic. Vi begav oss sedan mot bilen och mot zoo affärn för att köpa mat.

När vi kom hem så fick han träffa Aslan först. Jim hade Milo i ena handen och Aslan i den andra, sedan gick han, snabbt! Först va Milo jätte intresserad av Aslan, men efter 10-15 steg så brydde han sig inte. SKÖNT!!:D hihi..
Mötet med Skrållan och Zorri var oxå enkelt. Men sedan upptäckte han att Skrållan löper och blev väääldigt kär;) hihi.. Men Skrållab var inte lika kär! Visade hela garnityret och sa ifrån. Men det var bara bra! Då vet han;)

Just nu springer han efter Jim och kollar vad han gör. Men lägger sig nog snart ner. :)

Blir spännande att se hur natten blir;) haha..

Nu ska jag gå o lägga mig och läsa!


Milo. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina Milo :D

2010-07-14 @ 22:28:17
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Fredrik

omg, jag måste läsa bloggen oftare.. Är det er för alltid? :O

2010-07-14 @ 22:47:08
Postat av: Mikkis

Nej va sööööööt

2010-07-17 @ 01:16:18
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0