GOD NATT!

Har precis sett Sex and the city 2. Den va fan bra!! Bättre än den första filmen tycker jag! :)
Bästa scenen va heeeelt klart när dom sjunger karaoke tillsammans!! :)



På eftermiddagen och halva kvällen var jag hemma hos moster o gänget. Hanna har varit toppen glad att jag var där! Vi har myst så mycket! Min lilla ängel!! :) Hon är såå jäkla mysig!!♥
Till middag blev det laxlasagne. Riktigt gott!! Har du inte ätit? prova!!


"korta" som det heter:P

Nu har jag precis sett färdigt SATC 2 iaf. Ska väl gå o lägga mig.. Men va det är ensamnt..:( Inge roligt!! Saknar min karl! Det är ju bra att vara ifrån varandra ibland, men kvällarna är värst!! Kan inte somna..:( Så längtar tills imorrn kväll... :)




Nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: Abdollah

Borstar du aldrig dina tänder?

2011-07-17 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0