FRIENDS!

Gårkvällen var lyckad!!:) Förutom att vi hade 29 grader inne... Heeeeelt galet!! haha..
Men vi hade så trevligt allihopa och det var så roligt att se Jim så glad!:) En av hans bästa vänner kom hit, från Norge, som en överaskning som jag ordnat. Och han blev sååå glad!! Får gåshud av den glädje som lös i hans ansikte när han såg honom!! :D

Eftersom det var så varmt inne så ville ju typ alla vara ute på balkongen, men vi fick vara i omgångar;) haha..
Det var mycket musik och skratt!:D Så som det ska vara!

Bjuder på några bilder.


Jim är glad övr att David är här!:D


Vackra flicka!! :)


Min polkagris!:D


Skåål!


Anders chillar i fönstret;)


Att jag alltid ska göra nått skit på alla bilder... haha..


Svalt och skönt!!


=)


Glad pöjk!











Jims fina kort på sig själv!:D


MASSOR AV PENGAR!!


Och det är Jim jätte glad över!!


Fredrik har det svalt och skönt:)


Medans Sandra svalkar sig med duken..:P


pratas minnen....:)


PUSS!


Jim visar Sandra hur gravida kvinnor går:D


Sen kommer man se ut såhär! (bara så du vet sandra;))


Anders har fått i sig för mycket;)


Kyler sig lite;)






Hårda grabbar;D




Här är några av oss:)


Coolingen!:D


Vi dansar lite!


och jag kör en "Fångad av en stormvind"


En glad och lycklig 30 åring!!:D





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, fii faaan vad tuttarna håller på att trilla ut på dansbilden :P hahha, men jätte tack för igår! Vi hade super trevligt!! PUSS OCH KLÄM!

2010-07-11 @ 20:33:08
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: *SANDI*

Hihihi.. såg bilderna först nu (mitt i natten liksom!) skrattar



O jäääklar vilka härliga bilder!!! O jag håller med Sandra - Tusen tack för en jätte trevlig kväll :D



Lånar några av dina bilder till min blogg, om det är oki? Imorgon ska jag till Outlet o Ikea o kolla nya möbler. Ska bli såååå skoj!!!



Ha de bäst..

Puss o kram, Sötis <3

2010-07-12 @ 00:34:22
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0