DUKTIGT POJKE!:)

Gud va glad jag har varit idag!:D hihi.. Så jäkla skönt att jag klarade matten!! hihi..

Igår på kvällen åkte jag, Jim, våra hundar, samt Chica till rastgården. Milo fick sitta utanför och fick inte komma in förrns han hade lugnat ner sig. Oj jäklar vad han lät!! haha.. Men efter säkert 20 minuter så lugnade han ner sig och la sig ner. DÅ fick han komma in och leka! Han hade super roligt när han o Chica sprang runt som galningar!!:D hihi..

Nu på kvällen körde vi samma grej igen. Det tog ca 10 minuter innan han var lugn. :D Framsteeeg!!:D hihi..
Kör nog imorrn igen och hoppas på att det går snabbare då. :) hihi..

Nää, nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Blir en tidig kväll!

Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0