BILDER FRÅN HELGEN!


En otroligt snygg grabb är ute o tävlar!


haha:D






förare hade noll koll...


En av de duktigare.




Hon va såå söt och glad! hihi..


Här vallas det ankor. :)


Såhär lite folk var det...




Kärlekseken!





Gräs och lite kobajs på mitt byxben;)


Myser i pappas knä.:)




Ute hos Leif o hämtar GPS innan vi drar. :)


en super snygg Mustang GT!! :D (barnstorlek;) )


My happy boy!!






Vägarna var underbara!


Mys frukost!




Grill master Leif:P


Såhär gla doch nöjd är Jim med The Porsch!!:D


Så här ser han ut när berättar att han måste släppa taget och lämna tillbaka den! hihi..

Här är några av de bidler jag tagit. Har ju vart lite tråkigt fotoväder i helgen.. Och så vill jag ha ett större objektiv!!!

Nu ska jag göra middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0