SUCK

Är heeelt slut idag!! Vill gå o lägga mig nu typ... Har vart ös idag på jobbet! (det är det förvisso varje dag) men åh.. va trött jag är! haha..

Jim kom o hämtade mig klockan 3, då åkte vi till swedbank och fixade en grej som visade sig att inte fungera:P haha.. Sen så lämnade vi Zorri hemma hos mormor, bea och Hanna, och fick med oss Laika hem. Hoppas på att hon börjar löpa snart.....

Ligger just nu i soffan under filten och har datorn på magen, vart o gosigt;) Aslan ligger mellan benen undr filten och laika vid fötterna.. Skrållan ligger sur på golvet;)

Har inte så mycket o skriva, så tror att detta får räcka för idag.. Nu ska jag se på Gleeee! :P

 

Åh, förresten! Killen rullstolen, både jag o Jim har vart så osäkra på om han sitter i stol på riktigt elle rom det är hans roll. För han spelar den sä jävla braa! Så igår kollade vi upp det.. Han sitter inte i rullstol. Och han är sjuuuukt snygg!! Jag tycker han är småsöt i serien. Ser lite ut som en nörd, men såå söt på nå sätt.

Kolla detta då!!

(åh, hittar inte den bilden som vi hittade igår men...)

 

 


faan va sexigt med hängsel byxor;D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gleee :D (Y)

2010-02-01 @ 01:10:18
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0