SOLDAG??

Söndag... Grått och trist... Är lite grinig över att det blivit varmare ute och snön börjar slaska till sig lite var stans.... Suck!!

Jim är i duschen och jag sitter här och fnular på vad jag ska ha på mig för kläder... Inge kul o åka iväg med mjukisar till centrum;) haha..
Vi ska åka till Vällingby centrum och sollentuna centrum. Jag vill till Clas ohlsson och sedan måste jag köpa nytt schampo.
Jag köper frisör schampo och det finns på nätet, lite billigare än i butik. Men eftersom det alltid tillkommer frakt osv så blir det billigare iaf o köpa i butik.

Tjejerna är ute med hundarna. Jätte skönt;) så slapp jag. haha.. Igår lämnade vi Tango hemma igen och så har vi Laika här idag. Men hon åker nog hem ikväll eller imorrn. Om hon inte börjar löpa såklart.. Då får hon ju vara kvar här. :)

Jag beställde lite smyckes grejer på morgonen. :) SÅ nu lääängtar jag tills dom trillar ner i brevlådan. :)
Hittade massor av söta berlocker och annat sött, men får nog vänta lite.. Har fan inte råd.. Blir ju ganska snabbt dyrt när man beställer massa grejer.
Men viiill!! :P

Måste köpa en bärbar dator oxå om jag ska börja plugga... KUUUL! =/ hmm...

Nää, nu ska jag slänga på lite färg i ansiktet och dra på mig nå jeans...
Vi höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0