INGE SPECIELLT VA...

Lördag idag då.. Veckorna går snabbt!!

Idag så ska jag vara med min mamma:) Vi ska åka till Mio och Hemtex. Hoppas på attt hitta gardiner till köket!

Skrållan är sååå jobbig just nu!!! GAAAH! Värsta löpet ever!!=/ Hon lyssnar inte för feeeeem öre, drar, sliter och slingrar runt sig när vi är ute.. suck!
Någon som vill ha en Papillon tik på 4år och 2månader gratis?? ;)
Nä, men hon lugnar väl ner sig nästa vecka hoppas jag. Då blir det hårdträning med koppel gående igen!
Ska lära Laika att hon ska "hålla" för näsan när man säger "vem är det som pruttat" oxå. haha.. Kan bli roligt!

Nä, nu ska jag äta min frukost. Sen duscha!

Hoppas alla har en suuuper lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0