HOPPAS PÅ RENT HÅR;)

Kom idag hem med hårvårds produkter för 450kr.. Faan svider lite när man köper så dyra grejer. Men får tänka p åatt det faktiskt håller väldigt länge. :) Min lilla flaska jag köte sist va på 100 ml den har jag haft i ca 2månader. Så nu när jag har en på 500 lär ju hålla ett tag;) haha..

Kom inte hem med så mycket annat än det faktiskt... Joo, matkassar;) haha.. Va på Willys en snabbis. Köpte grejer till köttet som vi hade hemma.

Fick även hit en Lejph oxå. :) Så vi har ätit massor av mat och sallad! Allt tog slut på tallrikar och fat. :) Det är ju alltid bra. Så nu har Jim gjort en mjuk pepparkaka som grabbarna sitter o mumsar på. Jag hoppar nog över de där.. =/ Dom spelar även xbox, nya Army of Two. Coolt spel faktiskt! :) Jag sitter o kollar runt lite på nätet. vet inte efter vad, men allt möjligt. :P

Imorrn blir det jobba och när jag går hem så hämtar jag nog Hanna. :) Har saknat henne den här veckan!:)

Nää hörrni, nu blir det vila fingrarna en stund;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0