HAPPIE NJU JEEEER!!!

Japp, nu är det nytt år. Känns inte särsklit speciellt. Äh, som vanligt. :)

Kvällen igår va jätte trevlig!! Alltid underbart trevigt med Sandi o Andres sällskap. :) Det va bara vi fyra här hemma och hundarna såklart. :)
Vi åt skagen smörgås till förrätt, ryggbiff med potatisklyftor och sallad till middag. Efterrätt blev Daimtårta och drinkar;)
Kvällen va underbart lugn och otroligt trevlig!!:D
När klockan slog 24 så stod vi alla fyra ute på balkongen och skålade och tittade på vackra fyverkerier. :)
Hundarna låg inne på mattan och tittade dom oxå;) haha.. Dom undrade nog varför i helvete vi stog där ute:P haha..


Idag har vi vart på promenad med hundarna. Askan fick stanna inne stackarn...
Kör en bildbomb istället för o skrova mer. :)


Sööt Sandi!!:D


Lovee!


Tjejorna;)


Anders måste fixa läpparna lite;)


Haha!


Så sur jag ser ut! hahaa.


Min!


Slappar i soffan en stund.. :)


Jim kämpar med att få upp korken;)






Vi skulle ha bott längre bort.. Men lite fick vi iaf se!


Fullmåne och fyverkerier!!:D


Jag o Anders


Jag o älsklingen!:) Snyggt att jag lipar lite va;)


Puuuusss!!


Sandi och Jag!:)


Sessan!:P


Närbild.

Gör ett annat inlägg med bilderna från promenaden idag. :)




Kommentarer
Postat av: Mikkis

Gott nytt år!!!

2010-01-02 @ 12:58:26
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0